Shoppping Cart
Tootesildid
Good Mood Food tervislikud snäkid ja tervisliku toitumise koolitused

Taasta Oma Energia Ja Särav Nahk Neid Lihtsaid Samme Järgides

Paljusid piinavad täna sarnased probleemid: energiapuudus, uimasus, pidev vajadus näksida, tõusev kehakaal, nahaprobleemid, tervisehädad.

Põhjused ja lahendused on tihti aga palju lihtsamad kui arvata osatakse. Me oleme end paksuks söönud ja laisaks istunud. Liialdused, mis nii kaugele viivad, on tegelikult kergelt välditavad, kui suudame muuta oma harjumusi. Kui suutsime muuta nad ebatervislikeks, siis suudame ka tervislikuks tagasi keerata. Tihedamini esinevad kroonilised haigused on ennetatavad toitumise ja liikumisega.

Vaatamata ülekaalule on kehad näljas vitamiinide ja mineraalide järgi, mida saab vaid terviklikust ja elustoidust. Ebatervislikkuse valem on lihtne – söö kaloririkkaid, kuid toitainevaeseid sööke, tulemuseks saad liigsed kilod ja terviseprobleemid.

Panime kokku väikese soovituste nimekirja – järgi neid lihtsaid reegleid ja sa näed vastupidist tulemust.

Söö vähem/tarbi rohkem:

  • Rafineeritud suhkur – valge suhkur, glükoosi-fruktoosi siirup tekitavad suurt veresuhkru kõikumist, mis omakorda võib olla suhkruhaiguse tekkepõhjus. Suhkru tarbimise vähendamine ja valge suhkru asendamine on väga suur samm parema tervise poole. Meie kaubanduses liigub rohkelt erinevaid looduslikke magustajaid, mis maitselt on ka palju meeldivamad, kui valge suhkur. Nt: mesi, palmisuhkur, stevia jne.
  • Nisujahu – nisujahu iidsemad täisteravariandid on alati paremad (nt: spelta) kui valge, töödeldud, moodne, võiks öelda, et GMO nisu. Kuna aga meie menüü on niivõrd täis juba seda valget kleepuvat ainet, mis meie seedimise segi keerab, siis parim oleks siiski püüda seda täielikult vältida. Ostes poest mistahes poolfabrikaadi, võite kindlad olla, et leiate sellest nisujahu. Nisu asemel oleks hea tarbida alternatiivseid täisteravilju, mis sisaldavad rohkem toitaineid, kiudaineid, vitamiine, mineraale. Täistera kaer, rukis, oder; samuti quinoa, amarant, teff, mis on küll eksootilised, kuid rikkalikud ja varustavad keha paljude kasulike ainetega.
  • Piimatooted – eestlased on piimausku. “Kust ma siis oma kaltsiumi saan?” on tavaliselt esimene küsimus. Vastus on – rohelistest lehtköögiviljadest ja seemnetest. Piimatooted on paljudele meist tegelikult raskesti seeditavad ja tekitavad organismis lima ja soodustavad põletike teket. Valku on väga edukalt võimalik saada ka taimsetest allikatest näiteks neil, kes ka lihast on otsustanud loobuda.
  • Kohv – liigne kohvitarbimine kurnab meie neerupealseid ja see aitab kaasa läbipõlemise efekti tekkele kehas. Satume nõiaringi, kus olles väsinud, joome kohvi, mis meid lõppkokkuvõttes veel enam väsitab. Kui sa ei suuda kohvist loobuda, siis piira selle tarbimine ühele tassile päevas ja ära joo seda tühja kõhu peale.
  • Liha – istume soojades kontorites ja mugavates autodes, aga liha sööme sama palju, kui meie põllutöid tegevad vanavanemad sõid. Midagi on paigast ära, kas pole?

Meie keha võitleb pidevalt, et säilitada vere aluseline olek. Suhkur, nisu, piimatooted, liha ja kohv on kindlasti happeliste toiduainetena keha kurnamise etalon. Pidev väsimus, energiapuudus ja loidus, hall ja väsinud nahk on kõik seotud kehas oleva pideva “sõjaseisukorraga”. Kroonilised haigused on aga selle pideva kurnatuse tagajärg.

 

Kuidas senisest olukorrast välja tulla?

  • Joo rohkem vett. Alusta hommikut värske leige sidruniveega – see on aluseline ning on abiks ainevahetuse korrastamisel ja keha hüdreerimisel. Vedelikupuudus on üsna tavaline põhjus ka impulsiivsele söömisele, sest me ei märka, et meil on janu, kuid tunneme kehas ebamugavust ning haarame söögi järgi.
  • Ole enda vastu armastav ja muuda harjumusi samm-sammult. Proovi esimese asjana vähendada suhkru koguseid ja asendada see naturaalsete magustajatega. Kui näed, kuidas keha on tänulik ja energiat tuleb rohkem, kasvab sellega koos ka motivatsioon astuda järgmised sammud.
  • Lisa oma menüüsse sulle meeldivaid tervislikke tooteid. Alati on lihtsam loobuda vanast, kui midagi uut huvitavat ja head on seda asendamas.
  • Püüa rohkem kodus süüa valmistada, katsetada uusi ja huvitavaid retsepte.
  • Varusta end näljahetkedeks. See on väga oluline punkt. Kui nälg on juba suur, siis võime haarata ükskõik-mida, et oma veresuhkrut uuesti üles saada – enesealalhoiu instinkt. Selleks ole hästi ettevalmistatud kas lõunaboxi, puuviljade, smuuti või muu tervisliku snäki näol.
  • Lisa oma menüüsse rohkem puu- ja köögivilju. Puuviljad ja magusad köögiviljad võitlevad väga edukalt magusaisu vastu. Samuti niisutavad need keha loomulikult taimede poolt filtreeritud veega ning sisaldades rohkelt kiudaineid, soodustavad seedimist. Rääkimata vitamiinidest ja mineraalidest, mis meie keha hellitavad.
  • Leia aega iseendale. Puhka ja tee kõik selleks, et tunda end täisväärtuslikuna. Füüsiline liikumine annab heaks enesetundeks väga head eeldused.
  • Loo endale keskkond ja ümbritse end inimestega, kes sind motiveerivad olema parem sina ja jõudma iseenda suurema potentsiaalini.

 

Lähtudes neistsamadest põhimõtetest valmistame juba 2012. aastast nisu-, piima- ja suhkruvabasid snäkke ning küpsiseid, mida on mugav kaasa võtta tervislikuks vahepalaks. Fänne on meil igas vanuses ja väga erinevatest eluvaldkondadest – sportlastest raamatupidajateni, lastest vanaemadeni. Aitame inimestel kiiretel eluhetkedel teha tervislikke valikuid. Just siis, kui sul ei ole aega või võimalust minna söögipausile või vajad lisaenergiat, magusaampsu või soolast kõhutäitjat, tuleb appi Good Mood Food. Meie kookoseküpsised, krõpsumaitselised seemnebatoonid ja puuviljased kommikud on saanud asendamatuteks. Cheers!

Toimetame oma Kuressaares asuvas Hea Tuju Laboris, olles veendunud, et meie enesetunne, energia ja tuju on otseses seoses sellega, mida me sööme.

Toitu ja ela teadlikult ning sul on parem tuju, rohkem energiat, tervem keha, normis kehakaal, ilusam nahk!

Kallistustega,
Kati